אסטרטגיות שיווק דיגיטליות באופנה: כיצד למנף את הרשתות החברתיות למיתוג חזק
**הקדמה:** בעידן הדיגיטלי של היום, הרשתות החברתיות הפכו לכלי מרכזי לשיווק מותגים והפצת תוכן. עסקים קטנים בתחום...
ענף הטקסטיל והאופנה בישראל הוא מהענפים הוותיקים והמשמעותיים בתעשייה המקומית, ומשלב יצירתיות, אומנות וחדשנות טכנולוגית. העסקים הקטנים והבינוניים בענף הם ליבה פועם של תעשיית האופנה, הטקסטיל וההלבשה, ומעניקים מענה לצרכים מגוונים – החל מעיצוב וייצור ביגוד והנעלה, דרך טקסטיל לבית ולתעשייה, ועד פיתוח חומרים חדשניים ובדים חכמים. הענף מתמודד עם אתגרים כמו תחרות מול ייבוא זול, שינויים בהעדפות הצרכנים והצורך בהסתגלות למגמות עולמיות כמו קיימות, ייצור מקומי ופרסונליזציה.